Home Dating apps Tinder werkt aan serie met apocalyptisch liefdesverhaal

Tinder werkt aan serie met apocalyptisch liefdesverhaal

1 minuten leestijd
0
tinder sterrenbeeld

Tinder werkt aan een nieuwe televisieserie over een apocalyptisch liefdesverhaal. Volgens Reuters zijn de opnames van de eerste serie al afgerond, waarvan de naam nog onbekend is. Het zou gaan om een “apocalyptische” verhaallijn met een romantische subplot. Verdere details, zoals de casting of release, moeten nog worden onthuld. Het zou gaan om de eerste poging van Tinder om een online platform voor gescripte video-content te creëren.

Niet in de Tinder-app

Reuters zegt dat de serie naar verwachting niet wordt aangeboden in de Tinder-app. In een verklaring ontkende een woordvoerder van Tinder het nieuws niet. In plaats daarvan zei de woordvoerder dat het maken van shows onderdeel is van een grotere strategie die later zal worden onthuld.

De bronnen melden dat de serie niet over Tinder zelf gaat, en ook niet over de app van het bedrijf. Het zou echter wel een liefdessubplot hebben, waarmee het gerelateerd is aan de tak waarin Tinder actief is. De opnames vonden eind augustus plaats in Mexico-Stad.

Klaar met swipen?

lexa "NIET swipen, MEER diepgang: Lexa is precies dat. Voor mensen met inhoud die iets échts zoeken." Bekijk de leukste singles

Original content

Mogelijk is de nieuwe televisieserie dus onderdeel van een grotere strategie van het bedrijf, dat zich onder meer richt op het aanbieden van ‘original content’. Daar begon Tinder vorig jaar al mee met de introductie van Swipelife, een platform van Tinder artikelen en video’s over daten en relaties deelt. Het aanbieden van original content is een populaire manier om klanten, in dit geval de Tinder-gebruikers, aan een bedrijf te binden. Zelfs als ze de app niet (meer) gebruiken.

De nieuwe televisieserie zou een aanvulling kunnen zijn op het Swipelife platform, maar een nieuw platform behoort ook tot de opties. Of misschien wordt het in eerste instantie via YouTube gepromoot om later over te stappen naar een eigen contentplatform. Vooralsnog is het niet duidelijk wanneer de eerste serie van Tinder wordt gelanceerd of hoe Match Group deze zal promoten.

Meer mensen zoals jij...

... willen weleens wat anders proberen dan swipen. Zij willen meer diepgang, iets serieus, een échte kans op liefde. Uit onze statistieken blijkt dat 68% van deze groep singles dezelfde datingapp kiest. Ontdek zelf waarom elke maand 5.5 miljoen berichten worden verzonden op deze datingapp.

Bekijk welke app dit is
Laad meer artikelen
Laad meer in Dating apps

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Bekijk ook

Dit ene meningsverschil leidt tot dubbele kans op scheiding

Hoeveel relatietips je ook tot je neemt en zelfs als je je uiterste best doet om compromis…